🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز مبادا

(ثبت: 213333) مرداد 21, 1398 
روز مبادا

پشت تنهایی این من،
زیر چتری که هنوز
مانده در حسرت باران،
در همین کوچه که
هر شب خواب را میکِشد از
حنجره چشم خمارم بیرون،
حوالی ثانیه های بی عبور
در خود تنهایم
پرسه میزنم
و تو،
انگار تمام آمدنت را
گذاشته ای برای روز مبادا…!

۹۸/۵/۱۹
#دنیا_تیموری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):

نظرها
  1. علی معصومی

    مرداد 21, 1398

    🌿👏🌹

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 22, 1398

    سلم و احترام محضرتان بانو تیموری گرانقدر

    از شعر زیبایتان لذت بردم

    عالی سرودید

    دستمریزاد

    سر بلند باشید به مهر

    درود هااااا
    💐💐💐💐

    • دنیا تیموری

      مرداد 22, 1398

      درود و سپاس جناب مهدی پور.
      واقعا خرسندم که نظر و همراهی شما رو در تمام اشعارم دارم…مانا و شاد باشید🌹🌹🌹

  3. امیر جلالی

    مرداد 22, 1398

    من اثر زیبا و احساس برانگیز شمارا دو بخش کردم. بخش اول که آهنگ بسیار خوبی داشت و واژه ها سوار بر ریتمی دلنشین بودند و بخش دوم که معنای بسیار عالی داشت ولی ریتمی متفوات و آهنگ آن درونی بود. زیبا بود و درود بر شما

    • دنیا تیموری

      مرداد 22, 1398

      درود و سپاس از همراهی و دقت نظرتون🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا