🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز مرگم

(ثبت: 5805) فروردین 20, 1397 

من امروز از درِ شادی،فغانم را وداع گویم

در آغاز بهاری نو،خزانم را وداع گویم

در آن بحبوحه ی دنیا،که پر بود از ملال دل

من اکنون با دلی بی غم،جهانم را وداع گویم

از آغاز وجودم با،عبور ساعتی بودم

که چون افتاده از پا من،زمانم را وداع گویم

سوار آرزو هایم به باور های خود پیچید

به فرجام خوش رویا،بیانم را وداع گویم

به پرواز آمدم امروز،به اوج آسِمانم،چون

گشود از مهر،آغوشش،مکانم را وداع گویم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):