🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز میلادت

(ثبت: 233179) آبان 14, 1399 

روز میلادت
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
———————————————
برای روز میلادت دلم در تاب و تب افتاد
نمی دانم چرا از عشق سخن بر روی لب افتاد
تلاطم های عشق تو زبانه زد به قلب من
قلم در دست می رقصد از عطر بوی پیراهن
برای روز میلادت چراغانی شده هر جا
تلاطم های قلب من رسید تا ساحل دریا
به یمن روز میلادت شدم من مست میخانه
دلم آرام می گیرد فقط در قلب این خانه
شب ظلمت به سر آمد خبر داری سحر آمد
برای این دل غمدیده ام شمس و قمر آمد
جهانم گشته نورانی رسیده موسم دیدار
دمادم عشق می ریزد برای این دل بیمار
————————-
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

نظرها
  1. آبان 14, 1399

    موفق باشی🌹🌹

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 14, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 14, 1399

    سلام و درود💐🌿🍃🙏🌷شادکام باشید

  4. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    سلام و درود🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا