🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روشن

(ثبت: 1650) خرداد 15, 1395 

از دور تمام  باغ ها  شد روشن

انگار که چلچراغ ها شد روشن

افسوس که با رفتن تو کور شدیم

این گونه تنور داغ ها شد روشن

عفت نظری

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 17, 1395

    با سلام و درود

    رباعیات شما واقعن زیباست

    آفررررین

    در پناه خدا……………………………………………………………………………

  2. سوگند صفا

    خرداد 17, 1395

    سلام کوتاه بودو عالی

    برقرارباشی 

    یاحق

  3. سمانه تیموریان

    خرداد 17, 1395

    عالی بووود 

  4. سلام مهربان

    دستمریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا