🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روشنای کوچه

(ثبت: 232225) مهر 14, 1399 

روشنای کوچه

بر گشا لعل لب شهد شراب آلوده را
مژده ای ده مردمان شهر خواب آلوده را

مثل خورشیدی که عزم بامدادان می کند
نقره ای کن چشمه ساران گلاب آلوده را

تا سپاری بوته ای نسرین به دستان صبا
پهنه صحرا بچیند مُشک تاب آلوده را

روشنای کوچه گردد پرتو سیمای تو
پرده برداری اگر ماه نقاب آلوده را

آی ای آرامش جان و جهان در دست تو
رخصتی ده روزگار اضطراب آلوده را

مثل ابری خیس باران با زلال قطره کن
خوشه خوشه صد بیابان سراب آلوده را

آخرین جام جهان در جستجوی عاشقی است
تا بنوشد باده ای از دُرد ناب آلوده را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 14, 1399

    بادروود فراوان خدمت آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا و چشم نواز
    🌹🌹🌹🌹🌹
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 14, 1399

    درود بر شما
    عالی بود
    لذت بردم🌺

  3. درودبرشما بزرگوار…….عالی ……. 🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا