🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویان

(ثبت: 5275) دی 12, 1396 
رویان

مرا
درآشفتگی های آغوش دشت
وقتی
لاله سرنگون  می گشت
بکار…
جای پایش
مرا بکار…
دروزید تب سرخ ، تبسّم سبز
مرا
چون آنِ ارغوان
 علیرغم هنگامه های  باد
 بارها بکار…
در شکاف سخت صخره ها
که بر شاخه های رنگین شگفت
بر می جست
ب ک ا ر…
از شمیمم
تابانترین ترانه ی  سحر
بر لب  پنجره ی بودن  می  دمد…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):