🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویای ابری

(ثبت: 227885) خرداد 25, 1399 

 

من از عشق می گویم
تو در کلنجار با واژهایی
تو از تأسف می گویی
من به رویاهایی فکر می کنم
که روی ابرها باد ساخته ام

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا غضنفری

    خرداد 25, 1399

    درودتان زیباست 🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    خرداد 26, 1399

    چه لطیف
    درود ها 💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا