🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویای کالم…!

(ثبت: 3950) اردیبهشت 10, 1396 
رویای کالم…!

زیر و زِبَر کردی دل آشفته حالم را 

این اَشک های هر شبِ روی روالم را 

پرواز دادی دسته ی مرغان عاشق را 

از یاد بردم زخم های روی بالم را 

پایان دنیا را شهادت داد فال من 

 وقتی نشانم داد هنگام وصالم را 

شب بود و عطر یاسمن در کوچه ها پیچید 

بی اختیار از هم گشودم بال شالم را 

مردی – نه با آن قامت و رعنایی ات – آمد 

چید از درخت ذهن من رویای کالم را !

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):