🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویِ تو

(ثبت: 6289) تیر 25, 1397 

رویِ تــو طعنـه می زنــد بر رخِ مـــاهِ آسمـــان

روح شـــود اسیـــرِ چشمــانِ شبیـه کهکـشــان

.

مُلـکِ خیــال و بــاورم جـزء قلمــرو تــو شــد

ســرورِ شعـر های من  بـی تو نَیَرزد این جهان

.

دل که شد از دوری تـو دســت به دامـنِ غــزل

بیـت به بیـتِ هــر غـــزل یــادِ تــو آرَد ارمغـان

.

سحر و طلسم شد قلم  گیــج شدست دفترم

بس که تو را سروده ام لحظه به لحظه هر زمان

.

«مهــر» بـه شوقِ رویِ تـو شعر بگوید آنچنـان

رقـص کنـنـد بی اَمـان حــور و پــری و جنیـان

.

علیرضا  آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):