🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روی دوست

(ثبت: 221342) بهمن 11, 1398 

 

در نگاه مه و پروانه و شمع روی تو بود
چون شب آمد غزل از زمزمه ی موی تو بود

از ازل ياد رُخت بود و تمنای دلم
عشقِ ديدار تو در همهمه ی کوی تو بود

عارفان حلقه ی ذکری به تمنا زده اند
تا مگر جلوه کنی گلشنی از بوی تو بود

می بريزید که تا چشم ِ دلم باز شود
تا سحر چشم و دلم در گرو روی تو بود

شاهد و شمع و می و اشک اگر گُل می کرد
ميکده در گذر از غمزه ی دلجوی تو بود

اشکِ شمع و پر پروانه و آتش در دل
تا سحر تابش نور از خَم گيسوی تو بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا