🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روی دوست

(ثبت: 230666) شهریور 19, 1399 

 

در نگاه مه و پروانه و شمع روی تو بود
چون شب آمد غزل از زمزمه ی موی تو بود

از ازل یاد رخت بود و تمنای دلم
عشق دیدار تو در همهمه ی کوی تو بود

عارفان حلقه ی ذکری به تمنا زده اند
تا مگر جلوه کنی گلشنی از بوی تو بود

می بریزید که تا چشم دلم باز شود
تا سحر چشم و دلم در گرو روی تو بود

شاهد و شمع و می و اشک اگر گل می کرد
میکده در گذر از غمزه ی دلجوی تو بود

اشک شمع و پر پروانه و آتش در دل
تا سحر تابش نور از خم گیسوی تو بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 19, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا