🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روی مَهت ندیده ام

(ثبت: 241131) مرداد 21, 1400 

 

خانه به خانه، دَر به دَر، دَر پی تو دویده ام
شانه به شانه، سَر به سَر، بارِ تو را کشیده ام

حیله به حیله، فَن به فَن، داغ نهاده ای به دل
سینه به سینه، دل به دل، مهر تو بَر گُزیده ام

نقطه به نقطه، جا به جا، دام تو بود و دانه ات
لحظه به لحظه، کو به کو ، از بَرِشان پَریده ام

چهره به چهره، رو به رو، حرفِ دلم شنیده ای
پَرده به پَرده، دَم به دَم، از تو چه ها شنیده ام!

کاسه به کاسه، لب به لب، آبِ حیات دادمت
جرعه به جرعه،خط به خط، زَهرِ بلا چشیده ام

سایه به سایه، بَر به بَر، با تو و رفته ای زِ بَر
هفته به هفته، مَه به مَه، روی مَهَت ندیده ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 21, 1400

    سلام و درود و ارادت
    و دست مریزاد 🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 21, 1400

      سلام بر حسین
      و درود بر عزیز جانم
      سپاس از مهر حضور فرزند شاعرم
      در پناه خدا 🙏🌹🙏

  2. کبری محمدی

    مرداد 21, 1400

    🌿سلام بر امام عشق حسین جانم🌿

    سلام
    بسیار زیبا، همه‌ی ابیات
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 21, 1400

      سلام بر حسین
      و درود بر شما بانوی پاک

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

  3. دانیال فریادی

    مرداد 21, 1400

    سلام استاد مهربان

    از خواندنش لذت بردم

    ❤️🌹🌹🌷🌺🌺🌷🌹🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 21, 1400

      سلام بر حسین
      و درود بر دانیال عزیزم

      سپاس از حضور گرمت

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

  4. لیلا هدایتی

    مرداد 21, 1400

    زیبا و خاص بود
    تکرار واژه ها زیبایی را دوچندان کرده لود

  5. مرداد 22, 1400

    درود و سلام بر شما استاد نوشیدم از زلال اندیشه
    گهر بارتان حفظ الله🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا