🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روی والی ، بارگاهی را گشا

(ثبت: 217128) آبان 8, 1398 
روی والی ، بارگاهی را گشا

جام دل ، پر از سبو عرفان عشق
رؤیتی هر لحظه دل ایمان عشق

چشم را سوگی به شوری شد نما
یاد آمد ، لحظه ای فرمان عشق

ای که خاکی سمتِ افلاکی روان
ترک پیکر می کنی با جان عشق

می روی جایی ، گلستانی دلا
رؤیتی هر چیز را در خوان عشق

باب عشقی روی خلقی بسته لا
باز ، بابی رویِ محبوبان عشق

گر دعایی شد ، اجابت بارگاه
حمد رحمانی کنم رحمان عشق

روی والی ، بارگاهی را ، گشا
لحظه بیند صحن آن سلطان عشق

ولی اله بایبوردی

07 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    آبان 8, 1398

    جناب بایبوردی عزیز ، صفحه شما همیشه جای آموختن است . و باعث افتخار …
    ای که خاکی سمتِ افلاکی روان
    ترک پیکر می کنی با جان عشق

    درود بر شما

    • سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی بزرگوار

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      تقدیمی : 🌿

      با درونی حس ، احساسی نما
      چون نما قطبی ، چو قطب آهنربا

      لحظه ای رؤیت خودی را همچو کاه
      آن چنان دیدم به جانب کهربا

      ولی اله بایبوردی

      08 / 08 / 1398

      🌺🌺🌸🌺🌺

  2. علی معصومی

    آبان 8, 1398

    درود و عرض ارادت
    جناب بایبوردی نازنین استاد
    ….
    نوشدارو هست بر هر درد لیک
    کو طبیبی تا کند درمان عشق
    🍃🌺🍃🌺🍃

    • سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی عزیز

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      تقدیمی : 🌷

      درد عشقی هست هر جایی نما
      گر چه درمانی به دارویی دلا

      آن طبیبی را ، برایت معرفی
      درد را درمان چو هر یک اولیا

      ولی اله بایبوردی

      08 / 08 / 1398

      🌸🌸🌺🌸🌸

  3. رسول رشیدی راد

    آبان 8, 1398

    با سلام و درود خدمت آقای بایبوردی عزیز
    زنده باشید و مثل همیشه در اوج

    نوشدارو هست بر هر درد لیک
    کو طبیبی تا کند درمان عشق

    واقعا بیت زیباییِ

    🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد رشیدی راد گرامی

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      تقدیمی : 🌸

      رو به پایان لحظه ایامی دلا
      گر درون را ساعتی روزی فنا

      عقربک ساعت درون را کن نگاه
      دم غنیمت با هم اویی آشنا

      ولی اله بایبوردی

      08 / 08 / 1398

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  4. ژیلاراسخ

    آبان 8, 1398

    درود🍃🍀💐

  5. سلام به نازنین استاد
    جناب بایبوردی عزیز

    باب عشقی روی خلقی بسته لا
    باز ، بابی رویِ محبوبان عشق

    گر دعایی شد ، اجابت بارگاه
    حمد رحمانی کنم رحمان عشق

    روی والی ، بارگاهی را ، گشا
    لحظه بیند صحن آن سلطان عشق

    غزلی با تراوت و بسیار خوب
    خواندم امشب
    نیاز دارم باز بخوانم
    عالی بود
    یا علی 🌺🌺🌺

    • سلام

      استاد ارجمند جناب رضائئ گرانمهر

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      زنده باشید

      تقدیمی : 🌸

      همچو ماهی در درون بحری شنا
      هم جهت با آب سیری هر کجا

      هر وجود از کائناتی جان من
      دوره ای دارد فنایی تا بقا

      ولی اله بایبوردی

      09 / 08 / 1398

      🌺🌺🌸🌹🌸🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا