🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 26 
  1. سلام شاعر !

    یک رباعی درخشان و متفاوت

    احساس و اندیشه . غم  و قلمت , ستودنی است . سپاس

    • عسل رادمنش

      بهمن 2, 1394

      سلام استاد گرامی

      سپاسمندم

      • سلام خانم رادمنش

        رباعی بسیار زیبایی بود گرچه مصرع آخر می توانست بهتر از این باشد

        • عسل رادمنش

          بهمن 4, 1394

          سلام و درود جناب آقای اقتداری

          متشکرم.بله فرمایش شما متین.درست می فرمایید.ان شاالله با کمک شما اساتید در اشعار بعدی این ضعف رو جبران خواهم کرد

  2. زهره خسروی

    بهمن 2, 1394

    سلام خانومی

    خبلی خیلی زیباست

    بیان احساس در این رباعی  به روانی صورت پذیرفته

    مدیریت انتقال  احساس استادانه صورت پذیرفته  است.

  3. نگار حسن زاده

    بهمن 2, 1394

    سلام عسلم

    رباعی هات باشکوهند

    مرحبا نازنینم

    • عسل رادمنش

      بهمن 2, 1394

      سلام نگارم

      باشکوه محبت توست مهربانم

  4. حمیدرضا نادری

    بهمن 2, 1394

    بر دامن تپه رد پای من و توست

    خار و گل و سنگ آشنای من و توست

    تشبیه رساتری به ذهنم نرسید

    این کوه بلند غصه های من و توست

    سلام خانم رادمنش خیلی عالی بود رباعی فوق تقدیم

    • عسل رادمنش

      بهمن 4, 1394

      سلام و درود آقای نادری گرامی

      بسیار ممنونم از نگاه گرمتون.رباعی زیبا و دلچسبی بود.متشکرم

  5. سوگند صفا

    بهمن 2, 1394

    سلااااام عسل خانوم

    مثل همیشه عاااااالی.‌‌‌‌….

    احسنت…

    موفق باااااشی..

    یاحق

    • عسل رادمنش

      بهمن 4, 1394

      سلام سوگند بانوی عزیزم

      متشکرم از نگاه گرمتون

  6. سمانه تیموریان

    بهمن 2, 1394

  7. سلام  و درود بر شما 

    زیبا و جالب بود سپاس

    • عسل رادمنش

      بهمن 4, 1394

      سلام و درود بانوی گرامی

      ممنونم از نگاه خوبتون

  8. شیوا شاکری پور

    بهمن 3, 1394

    زیبا بود عزیزم

  9. سلام

    آفرین

    جالب بود

  10. درودها بانو

    نویسا مانید

    و برقرار انشاالله

    • عسل رادمنش

      بهمن 4, 1394

      سلام و درود

      ممنونم از نگاه گرمتون

  11. دینا پاکزاد

    بهمن 4, 1394

    عسل جان به قول نگار رباعی هات خیلی خوشگلند.این هم مثل اون یکی ها عالی بود

    • عسل رادمنش

      بهمن 4, 1394

      سلام دیناجانم

      ممنونم از اون نگاه قشنگت

      مرسی خانومی

  12. ابراهیم زحمت کش

    اسفند 1, 1394

    درود شاعر گرامی. بسیار دلنشین بود.

  13. محمدحسین پژوهنده

    اسفند 20, 1394

    سلام، در نوع خود رباعی بدیعی از شما خواندم و جالب بود. 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا