🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زائرت شد از ره دور

(ثبت: 223414) اسفند 24, 1398 

 

زائرت شد از ره دور
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
—————————–
دل من زائرت شد از ره دور
تویی مولا سراسر غرق در نور
زمانی که سلامم رو سوی تو
رسد من میشوم لبریز از شور
ملائک دستبوس و خانه زادت
گمانم وادی توست وادی طور
بزرگان شریعت جدِّ پاکت
امیر المومنین را بوده ای پور
دعا بنما برای صاحب عصر
دعا کن تا رسد هنگام ظهور
حریم پاک تو جای عبادت
شفاعت می کنی حتی بر مور
—————————–
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا