🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زائر اربعین

(ثبت: 241873) مهر 1, 1400 
زائر اربعین

التماس دعا ، زائر کربلا

من تربت آن سلسله را می بوسم
پاهای پر از آبله را می بوسم

قسمت چو نَشد که زائرت گردم من
جا پای همین قافله را می بوسم

✍حسن نبی جندقی « تنها »

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 1, 1400

    درودتان

    در پناه خدا 🌿❤️❤️❤️❤️🌿

    • حسن نبی

      مهر 1, 1400

      درود استاد ، زنده باشید🙏🏼✋🙏🏼

  2. علی معصومی

    مهر 2, 1400

    قسمت چو نشد که زائرت “باشم” باز…
    این خاطر بی حوصله را می بوسم
    ◇◇◇
    جا مانده ی پائیزم و خود می دانی
    آواز خوش چلچله را می بوسم
    ◇◇◇
    سلام جناب نبی نازنین
    چه زیباست این دوبیتی تاب
    کاش می شد که غزل هم بشود…
    ◇◇◇
    قلمت مستانه
    و دلت پرشور 🌹

    • حسن نبی

      مهر 2, 1400

      سلام استاد معصومی گرانقدر
      این یک بداهه بود بعد از تماس تلفنی دوستی که عازم بود ، ممنون از لطف همیشگی شما به این حقیر🙏🏼🙏🏼

  3. محمد توکلی

    مهر 3, 1400

    بیانی عالی و بااحساس.🌹
    احسنتم🌹🌹

    • حسن نبی

      مهر 3, 1400

      زنده باشید ممنونم🙏🏼🙏🏼

  4. کبری محمدی

    مهر 8, 1400

    سلام
    زیبا و با احساس قلم زده اید
    ان شاءالله به زودی زود در جمع زائرین باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • حسن نبی

      مهر 9, 1400

      سلام ، ممنونم
      انشاالله قسمت تمام عاشقان🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا