🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زادهء لیلا

(ثبت: 249933) مرداد 18, 1401 

 

گل گلزار پدر شبه پیمبر علــــــی اکبر
سرو بستان نبی صولت حیدر علی اکبر

گل باغ پدر و حاصل احساس و صفایــی
لب شیرین تو از شهد و شکر سر علی اکبر

قد رعنای رشیدت به چمنزار خــــــرامان
شده حسرت به دل سرو و صنوبر علی اکبر

تو به میدان روی و دل پی اندام رشیدت
شود آیا شومت سپر و سنگر علـــی اکبر

بخور ای تیر و بدر سینهء من پیش ز اکبر
که بماند ببر خستهء اصغر علــــــی اکبر

کاش می شد که بمانی پسرم در بر لیلا
مادرت کی بکند مرگ تو باور علی اکبر

ماه رخسار تو گرمای دل غمزدهء ماست
باغ ما بی تو خزان راست برابر علی اکبر

می بری در پی خود جان و دل عالم و آدم
مرو ای یوسف کنعان مکرر علــــــی اکبر

تیغ مکار ستم کرده دو تا فـــرق تو اما
چه کند راضی از این ماتم اکبر علی اکبر

شده یک بار دگــــر ماتم فقدان پیمبر
جن و انسان نکند حادثه باور علی اکبر

بگذارند پسر داغ تورا بر دل مــــادر
چه کند خواهر بیمار و برادر علی اکبر.

سیدرضاموسوی راضی
بحر ؛ رمل مثمن مخبون

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 18, 1401

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    قبول حق باشد
    😔 🌹🌹🌹🌿

  2. طارق خراسانی

    مرداد 18, 1401

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏🌹🖤🌿

    • سید رضا موسوی راضی

      مرداد 23, 1401

      💖💖💖🙏🙏🙏

      درود و سپاس ،
      و نگاه پر از محبت شما عالی ترین.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا