🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زاد روز سروش

(ثبت: 244644) بهمن 1, 1400 

 

زاد روز سروش
باد و بوران ، خروش در راه است
بهمن برف پوش در راه است
زاد روز سروش در راه است
برگ سبزی است توش و تحفه این
سائل ژنده پوش در راه است
بسرائید سروش …

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 1, 1400

    به به به!
    سلام و درود و ارادت،
    جناب استاد وحدتی، استاد یگانه ی عزیز، سروش هدیه تان بسیار زیبا و برایم بسیار باارزش است.
    حضور گرم شما بزرگوار در جمع شاعران شعر پیشرو و سروش سرایان،
    واقعا دلگرمی ماست و وزنه ی این آثار را بطور محسوسی بالا می برد.
    سپاس فراوان از لطف و بزرگواری تان
    ❤️🙏🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا