🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخمه ی تار

(ثبت: 267382) بهمن 9, 1402 

 

زخمه هایت زخم روحم را ربود
ناله هایت آه ِ سردم را ربود
ای که در امواج و طوفان ساحلی
تارهایت تار و پودم را ربود

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    بهمن 9, 1402

    درود جناب همدانی
    بسیار زیباست
    مهر و قلمتان ماندگار👏👏👏💐💐💐

    • مروج

      بهمن 9, 1402

      هزاران سپاس

  2. طارق خراسانی

    بهمن 10, 1402

    زخمه هایت زخم روحم را ربود
    ناله هایت آه ِ سردم را ربود
    ای که در امواج و طوفان ساحلی
    /تارِ گیسو/ تار و پودم را ربود

    سلام و درود

    زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • مروج

      بهمن 11, 1402

      بینهایت سپاس از مهرتان استاد گرانقدرم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا