🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخمیست بردلم که دوچشم شما زدند

(ثبت: 2268) مرداد 30, 1395 

زخمیست بردلم که دوچشم شما زدند

زخمی که عاشقانه در آن ماجرازدند

زخمی زروبرو که دلم رانشانه رفت

زخمی که در برابر آئینه ها زدند

زخمی که هرچه بود دگردل نشد دلم

بستندعهد و بعدِ دمی پشت پا زدند

نشتر زدند و زخم به نامردی ازقفا

هم دوستان جانی و هم آشنازدند

اول برای دیدن من صف کشیده اند

سیلی به صورتم همه درانتهازدند

دردستهام هیچ ندیدندزین سبب

زخمی غریبترزهمه ی زخمها زدند

دیدند نیست دادرسی، تا دل مرا

شمشیرهای آخته رادر خفازدند

 

 

 

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    مرداد 30, 1395

    درود سید عزیز

    بسیار خوب سروده اید بمانید و بسرایید

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 31, 1395

    درود بر شما

    زیبا سروده اید .

    قلمتان سر سبز

    • سلام خانم خیاط پیشه گرامی
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر   سرکارعالی
      سربلندباشید ودلتان سبز

  3. منصور شاهنگیان

    مرداد 31, 1395

    بدون تعارف ، همه چیز در نهایت زیبایی و دلنشینی …

    احسنت ها و درود ها بر شما …

    • سلام جناب شاهنگیان عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر بی شائبه حضرتعالی
      سرافرازباشید وپیروز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا