🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمانی که رفتی

(ثبت: 247564) اردیبهشت 17, 1401 

 

زمانی که رفتی قیامت بپا شد
به قلبم ندانی چه تیری رها شد

تو اشکم ندیدی به راهی که رفتی
ز جورِ جدائی به جانم جفا شد

جهانم تو بودی و رفتی تهی ماند
نهانی که با رفتنت پُر بلا شد

بحالِ نزاری به کویت نشستم
تمامِ وجودم پُر از انزوا شد

سپردم به قلبم نگیرد سراغت
نباید بدانی که حالم چه ها شد

نقابی ز خنده به صورت گذارم
زدی تیر عشقی به قلبم خطا شد

دل عادت ندارد به این بی وفائی
چرا دلبرم ناگه از من جدا شد؟

#مدینه_ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 17, 1401

    سپردم به قلبم نگیرد سراغت
    نباید بدانی که حالم چه ها شد

    درود بانو ترکاشوند عزیز 🌷🌷🌷

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 17, 1401

      سلام ودرود بر شما شاعره بانوی والامهر سرفرود محبتت همیشگیتان هستم
      🙏🏻🌼🌸🌺

  2. محمد حسنی

    اردیبهشت 17, 1401

    درود ها🌹

  3. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 17, 1401

    بسیار درودتان بانو🌹🌹👏🌹🌹

  4. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 18, 1401

    درودها بر شما استاد بانوی گرامی
    ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 18, 1401

      سلام ودرود بر استاد بزرگوار
      سپاسگزارم گرانقدر به مهر خوانده اید
      🙏🏻🌹☘🍃🍃☘

  5. طارق خراسانی

    اردیبهشت 18, 1401

    سلام

    عااالی ست

    درودتان 🍃👏👏👏👏👏👌🍃

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 23, 1401

      سلام از بنده ست استادم
      سپاسگزارم به مهرخوانده اید🙏🏻🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا