🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمزمه

(ثبت: 220093) دی 23, 1398 

 

خالقا دفتر ايام پُر از نکته ی توست
عالَمِ عرش پُر از زمزمه ی صحبت توست
از ازل ياد رُخت چهره ز آفاق کشيد
در جهان هر چه تراود همه از گلشن توست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. تجلّی در کائنات…

    از اویی به اویی با هم اویی هر کجا …

    دلنمیراد استاد

    تقدیمی : 💐

    یادِ ایام کنم ، ترک کنم دنیا را
    از ازل تا به قیامت که ابد ای دانا

    ماحصل کِشت جهان را دروم آن روزی
    روح از جسم جدا ، دور ز دنیا ، جانا

    ولی اله بایبوردی

    23 / 10 / 1398

    🌸🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا