🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمزمه پایان ماه صفر

(ثبت: 217132) آبان 9, 1398 

زمزمه پایان ماه صفر
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
——————————-
مدد مدد یا زهرا ،یا ام ابیها(2)
——————————-
مزد دو ماه نوکری،به دست های فاطمه
مزد دو ماه دلبری،به دست های فاطمه
منو می بینی خانم ،بعد از دو ماه اشک و آه
فقط بیا نظر کن ،به ما تو ای قرص ماه
—————————-
می خره اشک منو،با لطف و احسان و عشق
انشا الله یک روز منو،می بره شهر دمشق
توی دلم غرق غم ،شدروضه خوان ارباب
از خیمه تا قتلگاه،دلم رو کرده سیراب
————————–
دو ماه با اشک و ناله ،یا حضرت فاطمه
حق طفل سه ساله،یا حضرت فاطمه
غرق به خون آ لاله،یا حضرت فاطمه
روزیم بکن هر ساله ،یا حضرت فاطمه
——————————-
حق دو دست قلم ،عباس علمدار حسین
روز به روز این دلمو،ببر به بازار حسین
ای کاش یه روزی من بشم ،زائر زوار حسین
گوینددرموقع مرگ ،توراست خریدار حسین
————————————
کوچ شقایق و دیدم،توی ماه محرم
لشگر عاشق و دیدم،توی ماه محرم
چقدرحقایق و دیدم،توی ماه محرم
یک دل لایق و دیدم،توی ماه محرم
———————————–
الهی با ظهورت ،گل پسر فاطمه
تو هیئت میگیرم،از غم تو زمزمه
مدینه تا کربلا ،بدون هیچ واهمه
نوحه و شور و روضه یا دو دمه
—————–،——،-،——–
مدد مدد یا زهرا ، یا ام ابیها(2)
————————————
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 9, 1398

    درود و عرض ادب
    نغمه هایت جاودان
    مداح ارجمند اهل بیت ع
    🌺🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸
    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا