🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمزمه

(ثبت: 231355) شهریور 26, 1399 

 

خالقا دفتر ايام پر از نكته ى توست

عالم عرش پر از زمزمه ى صحبت توست

از ازل ياد رخت چهره ز آفاق كشيد

در جهان هرچه تراود همه از گلشن توست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا