🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمستان در بهار

(ثبت: 216401) مهر 30, 1398 

شاخه ی گُل بشکست و خَس صحرا پيداست
باد پائيز وزان و سُرب و سرما پيداست

عطرِ گلها به فضا نيست , زمين مردابی ست
چشمه ی آب روان نيست , سرابی باقيست

سبزیِ باغ به زرديست, بگو می بينم
ساقه ی گُل به چمن نيست, خَسی می چينم

روز را درگُلِ روی شهدا می ديدم
شب شکن های زمان را به دعا می ديدم

ياد ياران ز گلستان شهيدان پيداست
شب و تاريکی و سرمای فراوان پيداست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا