🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمینِ بی ضمینِ پوزئیدون

(ثبت: 254708) دی 18, 1401 
زمینِ بی ضمینِ پوزئیدون

 

مسیر اسیرِ جاده
جاده زیرِ پایِ سکوت
هیچ‌کس فقط
به‌مقصد مِن‌بَعد می‌رسد!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود جناب افشارنادری
    وقت بخیر
    از لطف شما سپاسگزارم

  2. سلام و درود
    عرض ادب
    از لطف و محبت شما سپاسگزارم