🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مطابقِ میلِ عشق

(ثبت: 269506) اردیبهشت 14, 1403 
مطابقِ میلِ عشق

آنقدر پنج انگشتِ مشت
می‌نویسد فریاد
زبانِ چشمت باز
شعر شود لبخندت

حواسم خلاصه به حماسه هست!

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 14, 1403

    احسنت بسیارزیبا 👏👏🌺

  2. صفا یغمایی

    اردیبهشت 14, 1403

    دروداستاد
    خیرمقدم
    احسنتم.سلامت و موفق باشید.
    🌺🌺🌺