🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرافِ پاراگراف

(ثبت: 269202) فروردین 29, 1403 
گرافِ پاراگراف

زیرِ نعشِ پاسخ‌
ریختِ پرسش‌ عوض
بدونِ چاشنیِ پیش‌بینی
دهان‌درّه می‌کند علامتِ تعجب!

شاید دیگر هرگز
کاری از پرانتز بر نمی‌آید!

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

۱۳۸۹/۷/۲۴

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    فروردین 29, 1403

    درودتان استاد
    اری
    دیگرازپرانتز کاری برنمی‌آید.
    بسیارعمیق وتامل برانگیز
    موفق وسلامت باشید.
    🌺🌺🌺

  2. مهرداد مانا

    فروردین 29, 1403

    سلام
    خوبی این گونه اشعار این است که مخاطب در تفسیر و تأویل آن‌ها دستش باز است . مثلا بنده از علامت تعجب و پرانتز ، برداشت‌های خود را داشتم و با آنها در ذهنم تصویر ساختم