🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمین آماده رقص است

(ثبت: 209469) اردیبهشت 3, 1398 

دلم شاد است و می دانم
خبر های خوشی دارد
پس از سیل نفس گیر و
و آن غم های بارانی
زمین
آماده رقص است،
رقص خوشه ی گندم .
و شالیزار
حریر سبز خود را ،
می کند بر تن.
و لاله بوسه ریزش
دشت زیبای شقایق هاست.
و نسرین
در نگاهش قامت سبز سپیداری…

دلم شاد است و می دانم
قرار خانه ی خورشید را دارد
و اما از سحر ،
بشنو :
سحر با همت آنان که بیدارند می آید
سحر با همت آنان که بیدارند می آید

۲ / ادیبهشت / ۱۳۹۸

 

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدحسین پژوهنده

    اردیبهشت 3, 1398

    سخنی سراپا صدق و اخلاص و ایمان، درود بر استاد، بهره وافر بردم👏

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 3, 1398

      سلام و درود بر استاد گرانمهرم حضرت پژوهنده سپاس از حضور همیشه گرم آن عزیز
      در پناه خدا
      🌿👏👏🌿

  2. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 3, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏👏👏👏👏👏

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 3, 1398

      سلام بر سعید عزیزم سپاس از حضور پر مهرت در پناه خدا شاد زی

      🌿👏👏

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 4, 1398

    سلام و درود
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 5, 1398

      سلام و درود بر جناب دهنوی عزیز
      از حضورتان بی نهایت سپاسگزارم در پناه خدا🌿❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا