🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمین سبز و زمان سرسبز

(ثبت: 3626) اسفند 23, 1395 
زمین سبز و زمان سرسبز

زمین سبز و زمان سر سبز

نگاه  ِ آسمان  تا  بی کران  سرسبز

شکوفا  گشته  زیبایی  میان  ِ عطر  ِ روئیدن

فلک  مست  از طربناکی ، نگاه  ِ غنچه های ارغوان  سر سبز

هوای  نسترن  پر گشته از  حس  ِشکوفیدن

گل  نی  در  هوای  نیسِتان  سر سبز

جهان  ِ عاشقان   ِ سر  سبز

طلعت خیاط پیشه

نظرها
  1. جلال پورسلیمانی

    اسفند 28, 1395

    هوای  نسترن  پر گشته از  حس  شکوفیدن
    گل  نی  در  هوای  نیسِتان  سر سبز

    عرض ادب مهر بانو

    درودتان باد

    بسیار عالی

    آفرینها

  2. علیرضا آیت اللهی

    اسفند 28, 1395

    سلام

    سرت سبز و دلت سبز و جهانت آباد
    یارب که شوی در همه ایٌام تو شاد
    زن هستی و زن مانی و برزن بکنی
    هر کوچه و خان ، سرودن تو سر باد 

  3. محمدرضا جعفری

    اسفند 28, 1395

    درود استاد ………

  4. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1395

    سلام و درود

    زلال زیبای ست

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا