🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنده باد تنهائی

(ثبت: 247915) خرداد 6, 1401 

 

پاک دلی پاک رو در گذر از روزگار
خون ِ جگر خورد تا , او نشود سازگار

هرچه که بافندگان , بافته بودند به سِحر
او نپذیرفته بود , تا نشود شرمسار

روز و شب اش منتظر تا که مبادا دمی
خرقه و سجاده ها , باز بسازند حصار

بر سَرِ هر برزنی , دید که دیوانه اند
در گذر از کوچه ها , آه و فغان بیشمار

بر سر شک و یقین , رفت به عزلت خموش
دید به تنها شدن محو شود این خمار

از سر تدبیر او , چشم جهان خیره شد
پاک سرشت زنده ماند در گذر ِروزگار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    خرداد 6, 1401

    سلام
    امان از گذر روزگار و
    حبذا روزگار می گذرد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا