🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی

(ثبت: 259675) اردیبهشت 27, 1402 

 

به چمنزار های شاد، قسم

به دل پر امید باد، قسم

و به پاکیِ مهر

و به نور و به امتداد، قسم

زندگی، زیبا

زندگی، زیباتر است.

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش

اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

نظرها
  1. علی میلادی

    اردیبهشت 27, 1402

    آری !
    زندگی زیباست ،
    به وقت نگاهی
    عاری از آلودگی های ذهن . . .
    به وقت دوری
    از هرزگی های نگاه
    به سمت نیمه های خالی . . .

    درود بر شما عمو جان
    زیبا بود 👌🌹❤️

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 27, 1402

      سلام و درود و سپاس علی آقای گل و بلبل 🌹🌷❤️🙏

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 27, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌱👌🌹👌🌹🌹🌹🌹👌🌹👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 28, 1402

      سلام و درود و ارادت
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🙏🍃🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌹🌷🍃🙏❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا