🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زن این شعر

(ثبت: 268701) فروردین 10, 1403 

 

نطفه‌ای بود که با حادثه ادغام شده‌ست
زن این طایفه آزرده‌ به الزام شده‌ست

خاطرش خط‌خطی از تیغه‌ی تیز خطر و
باورش منجمد از سردی ایام شده‌ست

دل نمانده‌ست برایش که ببندد به کسی
دلبری داشت که از فاصله اعدام شده‌ست

نیست در حوصله‌اش صحبت با آینه‌ای
روح کِز کرده‌ی او مأمن آلام شده‌ست

هر خیابان، همه جا، زیر نگاهی‌ست خبیث
او گرفتار به بیماری سرسام شده‌ست

کاش از عصر سیاه قجری، می‌شد اینک
بِگُریزد زن این قصه که در دام شده‌ست

 

 

 

نظرها 14 
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 10, 1403

    جناب معین حجت ارجمند
    لذت می برم از قلم شعله ور شما و این دغدغه های بکر شما . جامعه نیاز به این تذکرات دارد برای زندگی بهتر
    در پناه خدا پاینده باشید
    👏👏🌸💐🌿

    • معین حجت

      فروردین 10, 1403

      درود بانو خیاط پیشه بزرگوار…
      سپاس از لطف شما…
      وظیفه خود می‌دانم به عنوان یک هنر دوست تا حد استعداد اندکی که دارم زبان احوال جامعه باشم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  2. برهان جاوید

    فروردین 10, 1403

    درود استاد معین گرامی
    عالی
    👏👏👏🌺🌺🌺

    • معین حجت

      فروردین 10, 1403

      درود آقا جاوید…
      سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    فروردین 10, 1403

    سلام استاد عزیزم

    به والله سراغ دارم دلبرم را بی گناه حکم اعدام دادند ولی قبل از اعدام به اراده ی خود هجرت کرد مانند درویشی که در حضور شیخ عطار هجرت کرد

    دلبرم، آه، شبی بی گنه اعدام شده‌ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

    • معین حجت

      فروردین 10, 1403

      درود استاد طارق خراسانی بزرگوار…
      متأسفانه مدت‌هاست کارمان شده آه کشیدن به حال و روز این جامعه …
      🙏🌺🌺🌺

  4. حمید گیوه چیان

    فروردین 10, 1403

    درود استاد حجت عزیز و بزرگوار
    عالیست قلم بینظیرتان
    دستمریزاد👏👏👏👏👏👌👌👌

    • معین حجت

      فروردین 10, 1403

      درود دوست بزرگوارم…
      نظر لطف شماست 🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  5. معصومه بیرانوند

    فروردین 10, 1403

    سلام و درود بر شما

    • معین حجت

      فروردین 10, 1403

      درود …زنده و سلامت باشید 🙏🌺

  6. فروردین 11, 1403

    سلام بر شما جناب معین
    با قلمی که دل مشغوله های درد مند و انسانی دارد
    برقرار باشید و اباد 🌹🌹🌹

    • معین حجت

      فروردین 11, 1403

      درود…
      زنده باشید… سپاسگزارم 🙏🌺

  7. مهدی سیدحسینی

    فروردین 21, 1403

    درود مجدد
    با آرزوی توفیق و سرفرازی 🌷🌷

    • معین حجت

      فروردین 21, 1403

      درود …
      زنده باشید و سلامت🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا