🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زهراب

(ثبت: 268936) فروردین 20, 1403 

 

اینهمه خاک که در شرب مدامم باقیست

شمه ای از خس و خاریست که در دل جاریست

شاهدان در گذر از جاده ی تاریک شدند

آب ِزهریست مداوم که سراپا کاریست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 20, 1403

    سلام و درود بر شما
    خیلی عالیه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا