🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرند و پرند

(ثبت: 269229) اردیبهشت 14, 1403 

 

هر که می آید به الفاظی چرند دم می زند

با بیان هر سخن جیب تو را تک می زند

من ندیدم مردمی بدتر ز این طماع ها

از برای ظلم بر مستضعفان فک می زند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 14, 1403

    عااالی دستمریزاد قلمتان نویسا
    شاعر زیبا قلم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا