🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زيباترين افسانه

(ثبت: 2837) آبان 28, 1395 

روزى كه پرهايم هواى آسمان داشت، 
چيدند بى پروا پرِ پروازم و بعد…

آسوده دل، فريادهاى خشمشان را، 
شستند در سرچشمه ى آوازم و بعد…

در قاب تن پوشِ ركود و ترسِ تكرار، 
انديشه ام را سايه ها زنجير كردند

در تيرگيهاى خيال واهى خود، 
گفتند :”بر تقدير خود مى بازم…”و بعد…

آرامشم را يافتم در امتدادت
آنگاه حس كردم نگاهِ روشنت را…

از لحظه ى زيباى درك بودنِ تو، 
هر روز بر بيهودگى مى تازم و بعد…

يك روز پيدا مى كنم دروازه اى را
آن سوى ديوارِ سياهِ خستگى ها…

مى رويم از خاكسترم آهسته با عشق
زيباترين افسانه را مى سازم و بعد…

با واژه هايى از حرير وتور و مخمل ، 
يك پرده از اسرارِ خلقت مى سرايم

شعرِ “سكوتِ سرخِ مرگِ يك ترانه” 
گل مى كند بر زخمه هاى سازم و بعد…

مى يابمت در انتهاى ناتوانى
_وقتى نفس مى بُرَّد از فَرطِ دويدن_

همراهِ بى همتاترين احساسِ دنيا، 
خود را در آغوشِ تو مى اندازم و بعد………….. . . . .

نظرها
  1. سحر جهانی

    آبان 28, 1395

  2. طارق خراسانی

    آبان 29, 1395

    سلام و‌درود برملکه شعر پاک

    الحق این عنوان  برازنده  شما بوده و تا این  چرخ بچرخد  آیندگان شما  را به این عنوان خواهند شناخت.

    اشعار شما ضمن آنکه فاخر  و‌نو  می باشند درون مایه های معنوی   زیادی دارد که انسان را دگرگون می کند .

    بخاطر آنکه  طبع کهکشانی   شما  شعر  تر انگیزد

    هرگز خاطر خود را حزین نکرده و در مقابل ناملایمات زندگی  به اکسیر عشق خوب ایستاده اید  بنده از خوانندگان پر و پا قرص اشعار زیبا و لطیف ملکه هستم  و هنوز ندبده ام در جایی از درد ها بنالید و آنچه دیده می شود مبارزه عاشقانه با غم و اندوه  و زخمه هایش می باشد و 

     بر آرامش خود باغی از گل می آفرینید  چنانچه خود  به زیبایی سروده اید : 

    با واژه هايى از حرير وتور و مخمل ، 
    يك پرده از اسرارِ خلقت مى سرايم

    شعرِ "سكوتِ سرخِ مرگِ يك ترانه" 
    گل مى كند بر زخمه هاى سازم و بعد…

    همانگونه گفتم  معنویت در شعر شما موج می زند  و در چهارپاره ذکر شده  بالا  به این مهم  خود با سرودن از پرده هایی از راز خلقت اشاره فرموده اید و   چهارپاره بعدی که بشدت در من تاثیر  گذاشته است  از پیروزی نهایی شاعر صبور و توانای ما خبر می دهد  و خود مصرعی دارم   :

    به روزگار بلا صبر می کند طارق 

    که صبر در دل  خود کودک‌ظفر دارد 

    شما ملکه ی بی چون و‌چرای ملک شعر و ادب  این حقیقت را با شیوایی تمام بیان می فرمایید که:

    مى يابمت در انتهاى ناتوانى
    _وقتى نفس مى بُرَّد از فَرطِ دويدن_

    همراهِ بى همتاترين احساسِ دنيا، 
    خود را در آغوشِ تو مى اندازم و بعد………

    از خداوند بزرگ  می خواهم عمری بلند و  همراه با عزت  به آن بانوی  بزرگ  شعر  سرزمینم عنایت فرماید.

  3. زیباست… خیلی بوخدا!

    انديشه ام را سايه ها زنجير كردند

    در تيرگيهاى خيال واهى خود، 
    گفتند :"بر تقدير خود مى بازم…"و بعد…

    آرامشم را يافتم در امتدادت…

    سرکارخانم آرامش  اگر دوست داشتید سری به این آدرس بزنید:

    http://www.mhpedu.blogsky.com

    عزت زیاد موفق باشید

  4. بنیامین پورحسن

    آبان 29, 1395

    خيلي خوب بود

    دست مريزاد

  5. درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا