🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیارتگاه چشمانت

(ثبت: 4047) اردیبهشت 23, 1396 
زیارتگاه چشمانت

وای از آن روزی که چشمانت غزلخوانی کنند

عاشقان   را   آشنا     با    راز    ِ  پنهانی  کنند

چون گدایان بردرت هر روز و شب در، میزنم

شانه ها یت  کی مرا  دعوت  به مهمانی کنند؟

پشت ِ ظلمت ها  دلی  در  انتظار  ِ روزنی ست

دم  به دم  چشمان  ِتو  شب را  چراغانی کنند

التماسی  شعله ور  سر  می کشد  از سینه ام

کی  نگاهی  آشنا   بر  چشم   ِ زندانی  کنند

در  زیارتگاه  ِ  چشمانت   دخیلی   تشنه ام

خشکسالی  را  بگو   سر فصل  ِ بارانی کنند

هرچه دارم  ازتو  دارم  ای کلامت چون طلا

میشودیک شب مرا لب بسته  قربانی کنند؟

طلعت خیاط پیشه

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 24, 1396

    درود بر شما استاد خیاط یشه ی گرامی

    زیبا سرودید

    بهره مند شدم

    زنده باشید به مهر

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 24, 1396

    التماسی  شعله ور  سر  می کشد  از سینه ام

    کی  نگاهی  آشنا   بر  چشم   ِ زندانی  کنند؟

    سلام و درود

    چون همیشه نغز و زیبا سروده اید

    در پناه خدا شاد زی

  3. اردیبهشت 25, 1396

  4. معصومه عرفانی

    اردیبهشت 25, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا