🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیبا

(ثبت: 241777) شهریور 26, 1400 

زیبا ۱

زیبا:
نگاه تو
زیبا:
کلام تو
زیبا :
هرآنچه تو داری
من با توام
برای همیشه
اگر تو بخواهی

زیبا۲

زیبا :
به یاد تو هستم
زیبا:
همین که نوشتم
زیبا:
همان که تو دیدی
زیبا:
دو چشم سیاهت
زیبا:
خدا همیشه پشت و پناهت

زیبا۳

زیبا سلام
یک چیز تازه ای ز حالت چشم تو خوانده ام
روی خط مژگان نوشته بود :
زیباترین دختر دنیایم ای نگاه
اما دریغ از دور گفته اند
:زیبا وفا ندارد

زیبا ۴

زیبایی ات را نوشتم
جمله به جمله
کلمه به کلمه
مو به مو
در تاریخ زندگانی ام
تو روح دمیده در منی
ای زیبایی

زیبا ۵

با انگشتان نازک و کم خون نوشته ام
قلبم شکسته و مجروح است
زیباترین لحظه ی جاوید زندگی
دیدار با تو بود
زیبا نمی شدی
دیوانه می شدم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا