🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیر باران

(ثبت: 240192) تیر 8, 1400 

 

بارانی شدید وُ
دو لبِ فرو بسته
به زیر یک چترِ باز!
ذهن‌هایشان آبستنِ هزار خیال…

#لیلا_طیبی (رها)
#کتاب_چشم_های_تو
#هاشور

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    تیر 8, 1400

    🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷

  2. تیر 9, 1400

    درودو سپاس دستمریزاد عزیز

    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. درود دوست عزیز. بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا