🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیر چشم یخ

(ثبت: 5016) آبان 22, 1396 

 

 

شاخه شاخه ی نسیم
اهتزاز تو! بود
چتررنگینت
بر چشم چمن گل می کرد
تصویر ترت بر نگاه بر می جست
مشّاطه ی نو گلانی
درآیینه های قندیل یخ
زلف بهارمی آرایی !
رنگین کمانت !
می زاید در باور برف،
به گذارعشق ، بهار می رویانی
در سماجت های سخت صخره و سنگ،
تو توامان ریزش لطف باران بهارانی !
بر چشمان تنگ…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):