🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ز خاک برخیزم

(ثبت: 239557) خرداد 25, 1400 

 

بکوی دوست بَرَم سجده , که حلقه ی زُلفش
کمان کشید و زدود تیرگی به تیر مژگانش
بدستِ بادِ صبا , زین سرا , گِره بِگُشاید
شب از دو نیمه برون شد , که ماهِ مجلسِ اُنس
به شوقِ جلوه ی رویش , رَمید خُمارِ دو چشمم
به بانگِ نغمه و شور , رقص کنان ز خاک برخیزم
شب است و بسته شد , سرایِ سخن زاهلِ قلم
تراوشِ معنی ست , همه آفاق , غزل به غزل
به آستانِ حضورش سپُرده ام دستِ نیاز
که پایِ عقل شکست , سبویِ سجودم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 25, 1400

    درود بر شما🌿

  2. درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا