🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساختن

(ثبت: 263591) شهریور 14, 1402 

 

اگر زمانه چنین خواست شاعرانه بسازم
مکن خیال دلم خواست با زمانه بسازم
زِ غم گلایه نکردم چرا که بینِ من وُ عشق
قرار بوده از آغاز بی بهانه بسازم
سراغِ دفتر شعرم دوباره رفتم وُ افسوس
نرفت دست وُ دلم تا کمی ترانه بسازم
بیا به حرمتِ مویم بیا که زندگی ام را
تمامِ عمر کنارِ تو عاشقانه بسازم
به سویِ ساحلِ امنت مرا شبیهِ به یک موج
بخوان مزارِ خودم را در آن کرانه بسازم

سجاد پورخدایار

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا