🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساده به دستم نیامدی

(ثبت: 263465) شهریور 11, 1402 

ساده به دستم نیامدی

از خویشتن بریده، گسستم نیامدی
چشم از هر آنچه غیر تو بستم نیامدی

حرف دوباره رُستن و برگیدن تو بود
دائم به روی شاخه شکستم نیامدی

گفتیکه فصل رویش سبزینه می رسی
عمری به انتظار تو هستم نیامدی

رسوای شهر و مضحکه این و آن شدم
گفتند مست و باده پرستم!… نیامدی

گاه از نگاه بیدلی ام شکوه می کنم
عمری کنار جاده نشستم نیامدی

از اشتیاق دیدن تو دل نمی کَنم
ای نور دیده ساده به دستم نیامدی

روز ازل به چشم تو دلداده ام نمود
هر جرعه ای به جام الستم… نیامدی

♤♤♤

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 11, 1402

    سلام‌ و درود بر حضرت دوست

    غزل فراق و اشتیاق زیبایی ست
    اثر با شکوهی که تمام اعصار خواننده خواهد داشت

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  2. معین حجت

    شهریور 11, 1402

    درود …
    مثل همیشه عالی 👏👏👏💐💐💐

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 11, 1402

    احسنت جناب معصومی ارجمند
    🙏❤️🌺🌸🙏❤️🌺🌸🌿

  4. مریم محبوب

    شهریور 11, 1402

    🌹

    درود بر شما شاعر گرانقدر

    زیبا و پر احساس سروده اسد

    دستمریزاد

    🌺🌸🌺🌸🌷🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا