🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساعت صفر..

(ثبت: 540) دی 22, 1394 

شب که میشود 

بی دلیل 

به تو

 فکر میکنم

به او…

به خیابان

به ساعت ۰۰: ۰۰ صفر…

و به دست هایی که

هیچ آتشی گرمش نمیکند

#سوگندصفا