🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساقی چشم دوست

(ثبت: 242972) آذر 7, 1400 

سروش هایی از جامعه ی کبیره

سروش 8

تا خدا دیدتان، پسندید و

در نگاهش شدید جاوید و

در شما آنچه را که می دید و

روح تان را به عشق پیچید و

جان تان را خرید و بوسید و

خوشه ها چید و دید و بویید و

ساقیِ چشمِ دوست بودید و

“اِصطَفاکُم بِعِلمِهِ وَ ارتَضاکُم”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام درود برشما فرهیخته والامهر
    بسیارزیبا🍀💐🌼🌸

  2. خسرو فیضی

    آذر 7, 1400

    . . استاد ارجمند بسیار خرسند و خوشحالم که در اینجا هم
    . در خدمت جنابعالی هستم و می آموزم از دانش
    . و آگاهی هایتان . 🌸🌸🌸

    • سلام و درود و سپاس جناب استاد فیضی عزیز🌸🌸🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا