🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سالهای آبی

(ثبت: 211334) تیر 11, 1398 

وقتی دستهایم
به تو می اندیشد
در دوردست لبخند ماهور
تنها
تو را مینوازم

سبزتر از باران
در چشمان خاک

سنگین تر از مرداد
در حوصله ی تابستان

وقتی نفسهایم
از امید خالی میشود
در خلوت حاصلخیز سینه
تنها
تویی آن شکوه پنهان
که جسورانه از معبر شعر
عبورم میدهی

می شناسمت
می شناسمت

همچون
سالهای آبی
بر کاشی های زیارتگاه
یا
لباسهای کودکی ام
در خنده های رنگ پریده ی عکس‌هایم……

#مستانه_دادگر
#ماهور

شنبه….هشتم تیرماه نود و هشت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 11, 1398

    سلام بر افتخار شعر پاک ماهور عزیز

    سپیدی زیبا و مملو از احساس خوب و زیبا

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏🌿

  2. سلام ارجمند …..دستمریزاد🌿🌹🌹🌹🌿

  3. دنیا(رزسیاه)

    تیر 22, 1398

    سنگین تر از مرداد
    در حوصله ی تابستان…

    درود بسیار زیبا بود🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا