🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال به سال ، دريغ

(ثبت: 249085) تیر 15, 1401 

 

زندگى را بر فقيران سخت و دلخون كرده ايد
سفره هاى فقر را گسترده در خون كرده ايد
ثروت اندوزان چه بى پروا به جولان دلخوشند
كوخها بشكسته و چشمان پر از خون كرده ايد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا