🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال به سال … دريغ از پارسال

(ثبت: 241903) مهر 5, 1400 

 

بامدادان چه تفاوت بكند ليل و نهار
خوش بود تكه ى نانى و كمى ماست و خيار
تا مگر دوغ بكاهد غم ما را، هرچند
ما كه مرديم ز غمباد در اين شهر و ديار
عاصيان حلقه بگوشند بدور حسنى
پس كه مارا ببرد از غم اين درد كنار
ما كه محكوم شديم تا به لب قبر چه باك
مى خورند هرچه بكاريم همه دار و ندار
چهره ى زهد به تن كردن و پروانه صفت
در طوافند ببينند رخ يار و نگار
من كه اميد ز اعمال خبيثان نبرم
كى شود مسخ ز تاريخ غم و رنج و خمار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا