🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال بی تو

(ثبت: 224104) اسفند 29, 1398 

 

سال نو می آید و من در کنارت نیستم
من زمستانت شدم اما بهارت نیستم

من همان دیوانه ام،عاشق ترین،رسوا ترین
پس چرا دیگر غرور و افتخارت نیستم

غصه داری شانه می خواهی برای گریه ات
باز هم بی طاقتی اما قرارت نیستم

قصدِ رفتن کرده ای با دوستان تازه ات
از رقیبانم شنیدم هم قطارت نیستم

گرچه باغ عشق تو خشکیده از دست خزان
من که گلشن بوده ام در روزگارت نیستم

انقلابی سخت برپا کرده ای،افسوس،من
جان سالم برده از آن تار و مارت نیستم

سال را نو می کنی با راه نو، همراه نو
سال من زجرآور است اکنون که یارت نیستم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1398

    سلام
    نوروزتان پیروز
    در پناه خدا 🍃❤️🍃

  2. علی معصومی

    اسفند 29, 1398

    .درود ارجمند
    جناب گلشن نازنین

    پشت هر پنجره آوای بهار است بیا
    نغمه قمری و گلبانگ هزار است بیا

    ترانه هایت بهاری
    اندیشه ات سبز

    لطف خدا با شما باد
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

  3. فریبا نوری

    اسفند 29, 1398

    سلام
    شاعر عاشقانه های امروزی و زیبا

    نوروزتان پیشاپیش به نیکی و شادی

    🌹🌹🌹

  4. ولی اله بایبوردی

    اسفند 29, 1398

    سلام

    نوبهاری ایام به کام

    با آرزوی وصال

    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا