🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال جهش تولید

(ثبت: 224254) فروردین 3, 1399 

 

جهش تولید
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

امسال که نامش جهش تولید است
خورشیدِ درونِ قلبِ ما اُمید است
با همت و همدلی با سعی و تلاش
تولید رواج و دشمنان نومید است

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 3, 1399

    سلام

    استاد چهار محالی ارجمند

    سپاس از اشتراک گذاری

    یاد آور پیام رهبری

    دستمریزاد

    تقارن عید مبعث با سال نو مبارک

    تقدیمی : 🌸

    عزم جزمی را طلب کن ای عمو
    یادِ خالق لحظه کاری همچو او

    بینِ ملّت ، هر جهانی ، سرفراز
    با جهش تولیدِ سالی بس نکو

    ولی اله بایبوردی

    03 / 01 / 1399

    🍃💐🌸🌸🌷🌸🌸💐🍃

  2. علی معصومی

    فروردین 3, 1399

    درود و آفرین
    🌿🌺🌸🌸🌷🌸🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا